urska@znamza5.si
Učenje s pomočjo asociacij
Učenje skozi igro.
V otroških možganih se skriva nepotešena želja po znanju. Dr. Ranko Rajović, ustanovitelj programa NTC, pravi: “Otroški možgani hrepenijo po znanju, in ko se otrok nauči nekaj novega, ga preplavijo hormoni sreče. Učenje, ki temelji na igri, sproščenosti in medsebojni pomoči, postane pravi vir sreče za otroke.”
Risanje iz številk.
Ko otroci rišejo iz številk, se ne učijo le risanja, temveč tudi prepoznavanja in uporabe številk ter razvijanja finih motoričnih veščin in vizualnega zaznavanja. Ta proces jim omogoča, da na zabaven način razvijajo temeljne matematične sposobnosti in abstraktno razmišljanje.
Divergentno mišljenje.
Risanje iz številk spodbuja divergentno mišljenje, saj otroci iščejo različne možnosti, kako iz osnovne oblike številke ustvariti nekaj novega, na primer žabo, kačo, metulja ali papirnatega zmaja. To spodbuja domišljijo in kreativnost, kar je ključno za njihov razvoj.
Ustvarjalnost in reševanje problemov.
Vsaka številka postane izhodišče za različne risbe, kar otrokom omogoča razvoj lastnih idej in iskanje novih rešitev za vizualne izzive. S tem krepijo risarske sposobnosti, sposobnost reševanja problemov in kritično mišljenje, kar so pomembne veščine v vsakdanjem življenju.
Celostni razvoj.
Risanje iz številk ni le zabavna aktivnost, ampak tudi izobraževalno orodje.
Spodbuja:
- razvoj fine motorike,
- vizualno percepcijo,
- kreativnost,
- matematične sposobnosti,
- kognitivno fleksibilnost.
Vse te veščine so ključni elementi za celostni razvoj otroka.
Odkrij več v knjigi Rišem in se učim.
Za več idej in aktivnosti, ki spodbujajo učenje skozi igro, odkrij knjigo Rišem in se učim. Pomagaj svojemu otroku razvijati ključne veščine na zabaven in interaktiven način.